FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Är det någon här som tidigare har jobbat med aktuellkampanj.se (Internetreklam AB)? Har erbjudanden som går ut till c:a 95 000 potentiella köpare i olika kategorier enligt säljaren? Men jag hittar ingen info om andra som jobbat med dem? Någon som har bra feedback? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Alla dom banners som ligger på deras sida borde vara kunder och jobba med dom? Be säljaren att få ta kontakt med någon på ikea, telia, komplett, swedbank eller någon för att få en referens =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Domänen reggades för 1 år sedan, har inga inlänkar, antalet träffar i google på "aktuellkampanj" är inte heller så storslaget Googlesök Det verkar som att du har råkat ut för någon som nappat på detta platsannonser Jag kan inte riktigt förstå hur de ska få besökare till sidan..oavsett om de skulle få annonsörer, så drar ju inte det in besökare för det. Och som mazada säger - upp till bevis, fram med referenser. Jag har svårt att tro att Swedbank aktivt skulle verkat för att ligga med på den sidan.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Klar bluff.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Jag kollade ytterligare en gång och det blir inte bättre av att styrelseledamöter i bolaget även registrerat en filial till ett UK-bolag den 22/1-08
Kan ni gissa vad det engelska bolaget heter? "Current Campaign Ltd" Jag vill ogärna ta ord som "bluff" i min mun, men om vi säger att jag får små röda hudutslag som kliar ihärdigt, när jag läser följande text ur platsannonsen: "Aktuellkampanj.se är idag en ledande aktör inom förmedling av direktreklam på den svenska marknaden till konsumenter" http://platsbanken.ams.se/direkt/88/080201...1,1255488.shtml Speciallt efter att ha läst Mediatrons beskrivning av verksamheten (http://www.mediatron.se/portfolio/aktuellkampanj/) "AktuellKampanj.se är en tjänst som låter konsumenter prenumerera på erbjudanden som de är intresserade av istället för att översvämmas av pappersreklam i brevlådan." Helt revolutionerande..eller inte - Döm själva... jag har då aldrig hört talas om dem innan och jag tror att jag har hyfsad koll på denna typ av aktörer på marknaden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
En sak som jag aldrig har förstått är varför personerna bakom den här typen av företag inte bara skaffar sig ett vanligt jobb, eller börjar sälja någonting av värde? Ibland får man känslan av att det finns människor som jobbar otroligt hårt för att slippa jobba...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hemsidan såg ju ut som nått dem har snickrat ihop på 13min.
Alltså inte så seriös. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|