| FAQ | 
| Kalender | 
|  2004-07-20, 15:07 | #1 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Hej! Har några .com domännamn som ligger o skräpar, vore kul om någon gjorde nåt av dem, eller anknöt till sin verksamhet. AKTIEMARKNADEN.COM AKTIENYTT.COM BOKABILJETTER.COM COCKTAILRECEPT.COM FLYGSTOLAR.COM KATTLEKSAKER.COM LADDAKONTANTKORT.COM ODDSSPEL.COM REKLAMPLATSEN.COM RESBILLIGT.COM SPELRESULTAT.COM WEBNAMN.COM Har tyvärr ingen statistik o sånt... Säljes till rimliga priser!! MVH / Fredrixon | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-07-20, 22:21 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | 

250 kr för nån av de.. :=)
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-07-21, 09:43 | #3 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Visst, det är väl inte helt omöjligt...? :P  Nån speciellt du är intresserad av?! MVH / | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-07-21, 21:34 | #4 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

AKTIENYTT.COM LADDAKONTANTKORT.COM = SÅLDA! (billigt...)   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-08-16, 18:07 | #5 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Dessa finns fortfarande kvar: AKTIEMARKNADEN.COM BOKABILJETTER.COM COCKTAILRECEPT.COM FLYGSTOLAR.COM KATTLEKSAKER.COM ODDSSPEL.COM REKLAMPLATSEN.COM RESBILLIGT.COM SPELRESULTAT.COM WEBNAMN.COM Kom med bud! | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-08-16, 20:54 | #6 | |||
| 
 | ||||
| Medlem | 

Jag som ville ha laddakontantkort.com.     Då hade man bara behövt skaffa Tradedoubler och sedan bli affiliate med ett visst program så kan man tanka mobilen från sin egen sida. Faaan. :P | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-08-17, 10:55 | #7 | |||
| 
 | ||||
| Medlem | Citat: 
 laddakontantkortet.com eller laddakontantkorten.com (som är lediga) /Micke | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-08-17, 15:20 | #8 | |||
| 
 | ||||
| Mycket flitig postare | Citat: 
 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-08-18, 14:34 | #9 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Vilken av domänerna har flest träffar?
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2004-08-19, 11:58 | #10 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Hrm... Tyvärr har jag ingen statistik på nån av domänerna, (vilken hopplös slarver jag är...  ) Kan gissa på bokabiljetter.com, enl vissa privata källor... | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |