FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Tycker du att detta är en bra ide? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 79.31% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 20.69% |
Antal röster: 29. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag brukar imellanåt titta på SEO-forum för SEO intresserar mig.
www.seo-forum.se har en ryktesfunktion, dvsa när någon har gjort något bra som exempelvis hjälpt någon att lösa något som har med SEO att göra så kan man sätta rykte på användaren/ge poäng. Det tyckte jag skulle vara en fin funktion här. Det skulle passa bra i dem flesta forum här på WN. Exempelvis i köp- och sälj, Serversidans teknologier, Klientsidans teknologier, design och grafik, Företagsamhet, juridik och ekonomi osv. Ni kanske tycker det är totalt onödigt, men jag tror det skulle vara en bra funktion. Rösta gärna i poll vad ni tycker om detta förslag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker också mycket om det konceptet. Inte bara på användare, utan jag tycker betygsättning på allt dynamiskt communitymaterial är av god natur om det sköts rätt.
Jag är för! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Betygssättning nämns i den här tråden "WN söker hjälp":
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...ST&f=3&t=23913& |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har tjatat om betygssättning på användare i flera månader
![]() mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker jag låter som en bra ide. Helst ska man kunna ge en tumme upp/ner på varje individuellt inlägg som någon gör (som på digg.com) så kan man på något sätt summera detta till ett helhetsbetyg över kvalitet på användarens inlägg.
Skriver någon användare bara en massa ogenomtänkta inlägg gång på gång får han snart en massa "tumme ner" och får då ett dåligt betyg. De som verkligen bidrar med kloka inlägg får ett högt betyg och en högre status, vilket de förtjänar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kul att det finns intresse för detta
![]() |
|||