Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

DW Media: lovar att vara billigast

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-01-28, 23:14 #21
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2006
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav
Han har ju uppenbarligen dyslexi och det är egentligen fel att narra honom för det.
Ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav
Men han borde veta att hans texter inte uppfattas som seriösa om han har en femårings förmåga att uttrycka sig i skrift. Det man inte klarar av själv får man lägga över på någon annan. Svårare än så behöver det inte vara.
Att vara dyslektiker kan innebära stora svårigheter till inlärning. Men det har ingen koppling till storhetsvansinne eller manisk kopiering av andras siter och idéer... Någonstans hoppas jag dock att det är en ambitiös kille med bristande självinsikt som lyckas omvandla sin drivkraft till något eget och konstruktivt.
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-01-29, 01:31 #22
DudeRille DudeRille är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
DudeRille DudeRille är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Originally posted by robertsson@Jan 28 2008, 12:58
Jag läste oxå för nån månad sedan att telenor hade en bugg där man kunde ringa eller sms:a betalnummer i flera timmar efter att pengarna kortet tagit slut.
Buggen var att man kunde t.e.x spamma sms som attans till betal nummer fort, så gick det igenom. Den är dock redan tillfixat.
Dock så vet jag en liknade bugg som finns kvar hos Telenor
Vet inte ens om dem vet om den, fast verka inte så eftersom den ha funkat hela tiden ännu idag.
DudeRille är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-01-31, 07:49 #23
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by Sahfire@Aug 16 2007, 19:18
http://allehanda.se/avdelning/harnosand/11599

edit: Mikael kör hårt fram! :P

Vad skall man säga om en 21 årig kille? Det är väl bara och önska honom lycka till, han har en del och lära , vad det gäller affärer kanske.
Frågan hur länge bolaget finns kvar, folk som har storhetsvansinne bruka inte lyckas se på lap power,Scribofont och Sekvenica. Borg effekten på Svensk ekonomi bli allt tydligare, så lågkonjenturen är snart här , vad det innebär med massarbeteslöshet och ont om pengar.

Visst kan man direktimportera en del grejer ifrån Kina, men du klara dej inte utan distrubtilöerna ändå. Du har ganska långa ställtider från Kina.

Jag köper alla min hårdvara ifrån techdata, scribona och några till, möjligen åker man till Clas Ohlson någon gång ibland köper en datakabel om man inte ha den hemma.

Att driva datorbutik är svårare än att slänga upp lite hemsidor och hyra plats för lite servrar, det är mycket mer kapitalkrävande om inte annat. Att sälja på kunden rätt grejer kräver erfanhet och kunskap, vilken jag tro att en kaxig 21 åring avsaknar.

Jag har varit inne i den branschen är det är lätt att ta på sej kostnader , konkuransen från det stor bjässarna är mördade och man måste ha stora mängde varor på hyllan, vilket innebär mycket låsning av pengar. Stockholm finns det väl bara en som har lyckas som databutik, det är webhallen.

Jag vet att skall man lyckas, så måste man ta betalt, att vara billigast hjälper föga.. Jag tro knappas att Datashppen.nu kan slå techdata.nu i leveranstider och sortimentent, även om datashoppen.nu är 50:- billigare på en hårddisk, men jag kanske få vänta i 2 månader på grejerna.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017