FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Dock så vet jag en liknade bugg som finns kvar hos Telenor ![]() Vet inte ens om dem vet om den, fast verka inte så eftersom den ha funkat hela tiden ännu idag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vad skall man säga om en 21 årig kille? Det är väl bara och önska honom lycka till, han har en del och lära , vad det gäller affärer kanske. Frågan hur länge bolaget finns kvar, folk som har storhetsvansinne bruka inte lyckas se på lap power,Scribofont och Sekvenica. Borg effekten på Svensk ekonomi bli allt tydligare, så lågkonjenturen är snart här , vad det innebär med massarbeteslöshet och ont om pengar. Visst kan man direktimportera en del grejer ifrån Kina, men du klara dej inte utan distrubtilöerna ändå. Du har ganska långa ställtider från Kina. Jag köper alla min hårdvara ifrån techdata, scribona och några till, möjligen åker man till Clas Ohlson någon gång ibland köper en datakabel om man inte ha den hemma. Att driva datorbutik är svårare än att slänga upp lite hemsidor och hyra plats för lite servrar, det är mycket mer kapitalkrävande om inte annat. Att sälja på kunden rätt grejer kräver erfanhet och kunskap, vilken jag tro att en kaxig 21 åring avsaknar. Jag har varit inne i den branschen är det är lätt att ta på sej kostnader , konkuransen från det stor bjässarna är mördade och man måste ha stora mängde varor på hyllan, vilket innebär mycket låsning av pengar. Stockholm finns det väl bara en som har lyckas som databutik, det är webhallen. Jag vet att skall man lyckas, så måste man ta betalt, att vara billigast hjälper föga.. Jag tro knappas att Datashppen.nu kan slå techdata.nu i leveranstider och sortimentent, även om datashoppen.nu är 50:- billigare på en hårddisk, men jag kanske få vänta i 2 månader på grejerna. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|