FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Funderar på att testa www.getanewsletter.com för jag hittar inget annat alternativ. Nu undrar jag om det finns någon här som kanske har testat det eller har något att säga om det? Länka gärna till andra bra newslettertjänster om denna inte håller måttet. MVH Kalle |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Har blivit kund där men hittils bara testat att skicka till mig själv, men det har i varje fall fungerat bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Okej, är det lätt att skicka iväg och det står att det kostar 39 kr/mån nu när det var mellandagsrea men om man klickar på beställ så står det att det fortfarande kostar 39 kr / mån. Ska man snabba sig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blev kund den tredje och betalade 39kr/mån + moms så det är nog bara att köra på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Har köpt nu
![]() Värd att lägga ner en slant på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena krukaan,
Varmt välkommen som kund! Vi behöll 39kr / månad ett par dagar längre än det var tänkt som extra bonus. Idag har vi ändrat till ordinarie priser och uppdaterat designen ordentligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo jag såg det idag
![]() Fantastik tjänst iallafall till det priset. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
mailchimp.com är grymt med A/B testing, koppling till analytics, bra statistik, segmentering av listor, merge taggar för personalisering etc etc. Kostar 6 öre per mail cirka vilket är lite dyrt dock.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|