| FAQ |
| Kalender |
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Har hela dagen försökt att komma fram till IIS.se för att få OCR numret till 10 domäner som en kund hade glömt att förnya. Växeln har varigt överbelastad hela dagen och man har inte änns kommigt fram till välkomstmeddelandet utan man har direkt fått ett surt upptagenton. Detta är oacceptabelt och irriterande.
För alla som måste komma fram så kan man ringa Svea ekonomi direkt eller slå upp personalens mobiltelefoner på hitta.se. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
samma sak med deras internetkundtjänst. Inget svar på 3 dagar
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Kan ha med att göra att det snart deaktiveras lite över 17000 domännamn här i dagarna.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Informationen på deras hemsida meddelar:
"Just nu ringer många till vår kundtjänst. Vi ber dig ha överseende med detta och återkomma senare." Sådär är svaret på din fråga
__________________
För dig som söker en domän att köpa |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Inte så mycket att göra åt, de lär vara överbelastade just nu.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Skandal, de får ju ta åtgärder och anpassa sig därefter, såhär får det inte vara. Är trött på deras ständiga problem och väntetider. Och när f-n ska vi få slippa deras tråkiga blanketter?
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Är ni förvånade? Att de inte svarar på mail är standard, speciellt om man frågar något lite med komplicerat.
Ett elektroniskt sertifikatbaserat överlåtelsesystem har utlovats för länge sedan, men IIS väljer att slösa bort våra pengar på onödiga och dyra reklamkampanjer istället. Skandal! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Tur att dom inte har någon SLA mot slutkund
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|