FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker det är lustigt att ingen nämnt Affiliator.com. Om jag inte minns helt fel är det väl några rävar från det här forumet som startade det.
Affiliator.com tycker jag är helt s u v e r ä n t ! ! Själva sidan är mycket lättförståerlig (jmfr tex med TD-helvetet), de har en bra mix av PPC och sales provision. Provisionerna är många gånger betydligt högre än för TD. De har ett stort antal medelstora butiker men inga jättar. TD har ju, lustigt nog, alla stora. Affiliator verkar ha mellanskiktet medan Double riktat in sig på lite större hobbysidor. Det är min uppfattning. Håller tummarna för att Affiliator ska sno andelar från TD och framförallt några stora konton så att jag slipper använda dem. I slutändan måste ens sida ligga väldigt nära köpbeslutet om man ska tjäna pengar på provision. Annars är det snudd på meningslöst. Att gå från att slösurfa på en sida med videos på katter till att köpa en GPS är ett ganska långt steg. Då är Adsense/Double bättre. Har man däremot en sida som tipsar om GPS:er så tjänar du nog mest på TD och andra salesinriktade program. ps. Det kan vara värt att påpeka att jag inte jobbar för Affiliator. Är enbart en mkt nöjd affiliate (som tjänade 15 ggr mer hos dem än någon annan aktör under december). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tjänar mest på double, men det är inga summor att skryta med
![]() Men jag tycker double har dem bästa företagen anslutna då dem riktar sig till mig och mina verksamhet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alltså är alla medvetna att dom svarar på 12-24 månader gamla inlägg?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar Adsense snittar ca 13 dollar/CPM
|