| FAQ | 
| Kalender | 
|  2008-01-07, 11:04 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Flitig postare | 

Hej, Jag udrar hur jag ska ta betalt från Svenska kunder om jag har ett företag utomlands (utanför EU)? Kan man öppna ett konto i Sverige om man ej är registrerad Sverige? Mvh Simon | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2008-01-07, 11:29 | #2 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Ja, utländska företag kan ha svenska bankkonton.

__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2008-01-07, 21:25 | #3 | ||
| 
 | |||
| Har WN som tidsfördriv | 

Det finns flera sätt att ta betalt, t.ex.: 1. Paypal eller liknade 2. Kreditkort 3. Betalning till bankkonto IBAN (onödig kostnad) 4. Check | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2008-01-10, 12:42 | #4 | |||
| 
 | ||||
| Flitig postare | Citat: 
 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2008-01-11, 13:13 | #5 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | Citat: 
 EDIT: Fast nu gällde ju detta företag, och i mitt fall är det ett privatpersonskonto, så mitt svar kanske är ointressant. Ursäkta isåfall. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2008-01-11, 13:30 | #6 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | 

Skulle jag rekommendera en bank ligger Handelbanken bäst till för stunden, så börja med att kolla med dem om det går... eller annan bank som du tycker verkar vettig.

__________________ Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |