Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Erfarenhet av Call-center?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-08-09, 09:55 #1
Dood Dood är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 134
Dood Dood är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 134
Hej,
Är det någon på forumet som har erfarenhet av att använda sig av call-center eller annan typ av support-lösning för kommersiella webbplatser? Något företag ni kan rekommendera/varna för?

Vad finns det för smidiga tekniska lösningar för att ha en mängd olika personer i supporten på olika tider och platser?
Vi vill börja smått men vill givetvis ändå ha möjlighet att utöka efter hand.

Tack på förhand!
Mvh
/A
Dood är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-08-09, 11:10 #2
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Johan H Johan H är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 1 991
Citat:
Originally posted by Dood@Aug 9 2004, 09:55
Hej,
Är det någon på forumet som har erfarenhet av att använda sig av call-center eller annan typ av support-lösning för kommersiella webbplatser? Något företag ni kan rekommendera/varna för?

Vad finns det för smidiga tekniska lösningar för att ha en mängd olika personer i supporten på olika tider och platser?
Vi vill börja smått men vill givetvis ändå ha möjlighet att utöka efter hand.

Tack på förhand!
Mvh
/A
läste fel
Johan H är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017