FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
99% av alla bokningssystem som jag hittat är för hotell och planbokningar m.m men det jag ska ha ett för resa.
Det behöver inte alls vara avancerat för det är jag som har själva produkten färdig, söker efter nåt liknande som Ölvemarks har; http://www.olvemark.se//bokning/SearchForm.aspx , borde väl finnas färdigt script nånstans?. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ingen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kan ju prova bygga ett själv. Eller anlita någon annan som gör det.... tar inte så lång tid och är förmodligen inte så dyrt heller plus att du får det precis som du vill ha det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok, tänkte att det inte var så avancerat så det borde ha funnits nån script menmen hur mycket kommer jag få punga ut för det då (ungefärligt)?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Svårt att säga.. såg att et var ganska många alternativ osv när man väl ska boka. Du kan ju alltid prova skicka en offertförfrågan med en så bra beskrivning som möjligt till företag som jobbar med programmering. Desto mer detaljer du ger om hur du vill ha det, desto lättare är det för företaget att göra en uppskattning och återkomma med en korrekt offert.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om det är ett bokningssystem för resor du letar efter kanske du ska kika lite på comers.se
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jopp det är för resor, men jag har redan klart vilka resor och det är "mina" (inga andra företag involverade) så jag behöver bara nåt simpelt ala Ölvemarks så att man bara klickar på den man vill boka. Comers känns aningen overkill för min verksamhet.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|