FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Äntligen, efter många tårfyllda jular utan julklapp från Google fick jag äntligen något! :-)
Ett chokladogram väntade på posten och jag hade ingen aning om vem avsändaren kunde vara. Säkert 30 alternativ susade genom skallen men att Affiliator var avsändaren kunde jag aldrig komma på! :-) Förpackningen i trä känns oerhört lyxig, precis som innehållet, och som publicist hos Affiliator känner man sig idag lite extra stolt! Tusen tack Affiliator, sambon förbereder för ett fotografi av lådan, återkommer med bild inom kort! Edit: Bild. ![]() Stor bild |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Härligt att de visar uppskattning för sina kunder.
Det behöver inte vara mycket men det där lilla extra kan vara en av anledningarna att man väljer just den leverantören. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Riktigt nice! Eloge till Affilitator!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Instämmer, det är alltid kul att få något - men detta var faktiskt lite över förväntan. En stor eloge till affiliator!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Wow! Imponerad...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ser ju oerhört påkostat ut. Trevlig gest.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Instämmer, tackar så hjärtligt för julklappen och önskar god jul på er med!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick med en fin julklapp. Många tack!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det hängde en julklapp på min dörr när jag kom hem i fredags, sista arbetsdagen på 2 veckor. Ledigheten kunde i börjat bättre!
![]() Stort tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Riktigt snyggt. Googletomten gillar tydligen inte mig och jag hatar honom. Nu när Google AdSens går åt skogen (CPM osv. har ju sjunkit drastiskt) kanske det är dags att byta till Affiliator?
Vad har ni gjort för att förtjäna julklapparna från Affiliator? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|