FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1800/ mån?? Jag hittar ett för 480 kr och då ingår lite statistik osv. Pratar vi om samma tjänst?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är jag som rör ihop det. Billigaste är 480:-/mån för obegränsad publicering. Blandade ihop det med pro-abbonemanget som iofs kostar 1300:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Använder också Newsdesk men har bara använt det till att släppa ett pressmeddelande:
newsdesk . se/view/pressrelease/ny-musiktjaenst-som-hindrar-fildelning-172978 Kanske inte det proffsigaste av meddelanden men så fick jag inte heller någon som helst respons på det. Kunde inte ens mäta några avvikelser i beöksfrekvensen utanför normala intervallet, så de 5000 journalister man sägs nå är jag tveksam till hur det är med det. Hade bättre lycka när jag skickade ett annat pressmeddelande via mail till 200 nättidningar, så jag tipsar hellre om det tillvägagångssättet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Mjo, egentligen är det nog fortfarande bäst...
Om ngn är intresserad av att köpa min tid så jagar jag gärna fram lämpliga adresser för pm. Har själv gjort en del sådant, men det finns ju olika adresser som passar för olika ämnen... Btw, om någon av er på wn skickar pressmeddelanden som kan vara relevant för en ungdomstidning, skicka gärna till [email protected] (eller om någon faktiskt faxar: 031-31 31 692) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men det är nog som du skriver, egenhändiga utskick straffar pressmeddelandetjänst när det gäller fackpress och nischmedia. Problemet är att det är ett visst jobb med att administrera dessa utskick själv. Kombinera är bäst. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|