| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Jag kontaktade supporten både i lördags och igår kväll och fick efter en stund veta att det var "en störning på nätverket" som orsakade avbrotten. Total nertid var ca 45 minuter under helgen.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
45 min var inte så farligt, du får tänka på att de fortfarande går under deras garanterade SLA för upptid per månad.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Nä, 45 minuter (var nog bara typ 20 min för mig dock) på söndag kväll spelar inte så stor roll i sig för min del. Det jag reagerade på var den totala avsaknaden av information.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Det var ingen fara för min del med 45 minuter nertid men det fanns absolut ingen information om detta någonstans.
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|