Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


MissDomain

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2016-04-19, 07:28 #1
micha69s avatar
micha69 micha69 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 295
micha69 micha69 är inte uppkopplad
Medlem
micha69s avatar
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 295
Hej Fredrik!

Tack för snabb återkoppling! Fick faktiskt svar från supporten gällande detta ärende igår kväll. Enligt dem så har de kontaktat mig vid ett flertal tillfällen men inte fått något svar så de "misstänker att svaren inte nått mig eller hamnat fel på något sätt". Om det nu är så borde man nog titta över kontaktkanalerna eftersom detta också är ett återkommande problem (har hänt mig 2-3 gånger tidigare).

Så till själva ärendet: Enligt uppgift från supporten kommer man nu att kontakta säljaren och be denne skicka in en ny överlåtelseblankett. Utifrån tidigare erfarenhet så kommer då detta ärende att dra ut på tiden ytterligare eftersom det tog 5 veckor första gången detta skulle göras.

Att saker och ting kan gå fel har jag egentligen inga problem med. Det kan hända den bäste. Men det är när det på återkommande basis blir mer fel än rätt som man börjar dra öronen åt sig.
micha69 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017