license; du måste ha den. du måste ansöka för den.
vi har redan 3 företag och vi driver 13 sajter med dem.
vi har inte i Georgian, vi har i tjeckien, turkiska sidan av cybern och malta.
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb
Jag får lite saker se märkliga ut, om vi börjar snabbt på statistik.
Vi kollar bara under Roulette, 18 spel endast spelade. Hade varit OK men summor ser udda ut. Att dom skulle ha spelat för 4kUSD per spel låter inte så troligt. Känns inte som en site storspelare hade gått in och kör 4kUSD per spel i medel på roulette.
Sedan hittar jag ingen info alls på sidan om företaget eller något.
Djupare granskning står domän på en person i Sverige med gmail, gör jag en granskning av PokeriX Euro LTD (Malta) som står på sidan hittar jag inte det företag.
Har konto hos MFSA, och sökt med massa möjliga blandning. Enda jag hittar som närmast är på GLOBAL POKER INTERNATIONAL SUPPORT LTD 2009, och POKERITO LIMITED 2012.
Och båda dom bolagen styrs och ägs av en med medborgarskap från GEORGIAN. Så tror inte det är dom.
Sedan det viktigaste i det juridiska, vem har spellicensen. En sak om man bara agerar återförsäljare men backend finns något annat företag som faktiskt har en spellicens.
Hade kunnat varit intressant men extremt mycket varningsklockor ringer, och känns som det körs olagligt idag utan licens. För inte bara installera mjukvara och köra. För utan licens kan man räkna med problem vid granskning.
|