FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skicka påse godis till någon som gåva. Godiset kommer i olika varianter (t.ex. hjärtan till någon man gillar, sura till någon man ogillar, etc)
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi har faktiskt också tittat på den här idéen att sälja godisboxar som prenumeration. Men som du säger, marginalerna äts upp (haha) av fraktpriser och arbetskostnad för att fixa till boxarna. De priser på godis som vi fick av grossistfirmorna låg dessutom över priset på ica maxi i vissa fall, så vi valde att stoppa den idéen i soptunnan till slut.
Sen är jag ju själv barnsligt förtjust i godis fortfarande så visst svinn hade nog förekommit ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Varför köpa godis på nätet när det finns superbilligt "överallt"?! Någon form av nichat godis som är mer svårtillgängligt kan däremot vara en idé. Exempelvis: Sockerfritt, Amerikanskt, Asiatiskt, Exklusivt, Ekologiskt. Annars kan ni ju alltid starta en egen godisfabrik och sedan har ni det näst bästa domännamnet. ![]() Ps. Själv hade jag kontaktat alla de stora godistillverkarna i Sverige och erbjudit domänen för ett femsiffrigt belopp.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Captain: haha, ja att sälja den kanske vore en ide men dock inte för mig just nu. Tror att kommer man på något inom kort så kan den vara riktigt bra att användning för. Ni får gärna fylla på med vad ni själva hade gjort om ni ägde domänen förutom MFA sajter |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|