FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inga siffror eller erfarenhet av att marknadsföra inom telekombranschen.
Har dock råkat ut för det inom en del andra branscher. Där en eller flera annonsörer kraftigt sticker ut på olika sätt(nekades sales, extremt låg konvertering etc.). Vid dessa tillfällen har det aldrig hjälpt att påpeka detta för nätverken, flyktiga svar och inget förstående för de orimliga siffrorna. Tradedoubler finns bland dessa nätverk och har aldrig varit till någon hjälp eller visat något större intresse för att lösa problemen. Strategin nuförtiden är att slopa de annonsörer som underpresterar, och nätverk som inte bryr sig, fortast möjligt. Finns ingen mening i att slösa trafik på annonsörer och nätverk som antingen sysslar med bedrägeri eller helt enkelt bara struntar i att ta tag i problemen. Håller alla publicister samma linje så kommer förhoppningsvis de oseriösa aktörerna att rökas ut. 90% nekade är uppenbart helt orimligt. Kanske något att gå ut med via dina kanaler annars? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick svar från TradeDoubler via Tres kundansvariga.
De ser inget fel på det hela. 90% verkar vara "vanligt" då det är många som får avslag på sina kreditupplysningar och många som ångrar sig. Jättekonstigt tycker jag dock med tanke på att folk som beställer andra operatörer klarar sig igenom kreditupplysningen och inte ångrar sina köp. Så @tec du verkar ha helt rätt i vad du säger. Skall se över hur jag kan lägga upp det utan att ge Tre något större fokus. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|