Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Prissättning beredskap - tips & tricks önskas

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-06-12, 14:07 #1
Marjoh Marjoh är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 10
Marjoh Marjoh är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 10
Tack för svaret patrikweb.

Då skulle det, som jag tänker mig, innebära att jag hade till 11 på mig dagen efter (beredskapstiden avbryts 17, jag har inte betalt efter det). Om felet inträffar en tisdag eftermiddag skulle jag då, i mitt exempel, kunna vänta till nästa måndag. Detta lär inte kunden bli nöjd över, men så betalar de ju endast för 2 dagars beredskap också (eller så erbjuder jag mer).

Det är system som i princip kräver just mig, så spetskompetens kan man lugnt kalla det. De sitter i sitsen att de måste ha beredskap från mig, och jag vill ju ogärna tappa bort dem som kund. Därför vill jag komma fram till ett alternativ som fungerar för min del, inkomstmässigt och privat.

Senast redigerad av Marjoh den 2015-06-12 klockan 14:12
Marjoh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017