FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
De jag kan gå med på är möjligen per telefon du fått hjälp ![]() Senast redigerad av ZynX den 2015-05-04 klockan 22:43 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Varför skulle vi inte bjuda upp våra kunder till vårt kontor om dom inte vet hur dom hanterar sina tjänster och behöver hjälp med att komma igång? Vi ser mer än gärna att våra kunder kommer upp på kontoret om dom skulle behöva hjälp med någon av sina tjänster dom hyr hos oss.
Senast redigerad av Frebjo den 2015-05-04 klockan 22:48 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Zynx kan få åka till min bokförare och kolla att jag betalat fakturorna till Misshosting lika väl som att jag har ett antal webbhotell hos många andra som jag också betalar normalt pris för. Om jag är nöjd med en service skriver jag det helt enkelt. När det gäller bra service som ingår utan extra avgifter så är Binero och Misshosting i en klass för sej. Oderland är också jättebra och mycket proffsiga men där är det en prislapp som tillkommer för oss amatörer när vi vill ha hjälp utöver normalt. Alla andra som jag provat erbjuder långa epostdiskussioner om man behöver hjälp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Oderland är det jag oftast rekommenderar själv men misshosting är en klass för sig som du säger vilket jag håller med om. Tack för redogörelsen och lycka till med misshosting. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller med om vad SvanteH svarade tidigare i tråden: Skaffa en managed VPS och börja lära dig saker själv. Det är väldigt nyttigt, även om du inte planerar att bli server admin. Jag är heller ingen server guru, men vill gärna veta hur det fungerar om något skulle hända. Jag har länge använt, och gillar cPanel....så när jag skaffade min första VPS så såg jag till att det var hos en leverantör som erbjöd managed VPS med cPanel. Lycka till!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|