Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


[Säljes] Automatiserad - Datorspels Webbutik

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-02-14, 11:22 #1
kerex132 kerex132 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2014
Inlägg: 30
kerex132 kerex132 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2014
Inlägg: 30
Shield [Säljes] Automatiserad - Datorspels Webbutik

Hej,
Jag har tänkt att sälja min automatiserade datorspels webbutik som jag utvecklade av nyfikenhet, webbutiken är baserad på WooCommerce och är automatiserad med hjälp av en grossist som har en API för just WooCommerce så den kommunicerar med min webbutik när man får en beställning.

Hur går det till när någon beställer?:
1. Kunden köper ett spel, på produktbeskrivningen står det om den finns i lager eller inte vilket är kopplat till vår grossist, pris väljer man själv.
2. Kunden betalar för produkten via vald betalningsmetod.
3. Beställning blir kopplad till vår grossist som skickar ut koden till vår sajt och sedan i vår tur skickar vi i textformat eller bildformat spelkoden som sedan kunden kan aktivera via sin valda spelklient (STEAM, Origin. Osv) detta tar endast ett par sekunder vilket gör att kunden får sin produkt inom loppet av några sekunder efter betalning.
4. Pengar dras ifrån ditt grossist konto som du måste fylla på när det börjar ta slut.

Konkurrenter:
Det finns ett fåtal konkurrenter i Sverige men vår webbutik kan vara betydligt billigare på de flesta spelen då vi har bättre marginaler än våra konkurrenter på över 80-90 % av spelen vi säljer, marginalerna ligger på runt 25-300 ;- beroende på spel.

Jag skulle vilja få en skärmdump på sidan, hur ser den ut?
http://i.imgur.com/S0LVQqb.jpg

Kontakta mig via PM för länk!

Vad ingår i köpet?:
- 189 produkter med bild, pris, beskrivning och kopplad till grossist, det finns totalt över 300 produkter men 145 stycken av de produkter ej bild, beskrivning eller pris.
- Domännamnet
- Logotypen
- Innehållet på sajten
- Produkterna på sajten
- Konto hos grossisten
- Medföljande API från utländska Grossisten som fungerar med WooCommerce. (Värde: 200€)
- Hjälp ifrån mig

Vad behövs göra?:
Det finns 145 produkter som ej har bild, pris och beskrivning och är inte ännu kopplad till vår grossist, detta kan man göra klart på en dag.

Koppla till prisjakt och andra jämförelse sajter, och kanske sökoptimera sajten.

Pris
---------------------------------------------

Start-bud: 2500 SEK
Slut-datum: 2015-02-22

---------------------------------------------

Jag är intresserad kan jag få länken till hemsidan?
Javisst, skicka iväg ett PM till mig så skickar jag iväg länken om detta låter intressant!

Med Vänliga Hälsningar,
Kevin
kerex132 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-02-14, 22:15 #2
kerex132 kerex132 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2014
Inlägg: 30
kerex132 kerex132 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2014
Inlägg: 30
Sajten har blivit såld med ett bud som var svårt att avstå, tack för uppvisat intresse!

- Kevin
kerex132 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017