FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick bli en insättning och allt verkar ju rulla på
![]() Det jag tycks märka lite av är att man ofta får 3-4 händer i rad med en siffra från föregående hand; 1-2 2-K K-3 3-6 Tycker det känns lite som ett mönster ibland men sen får man 10 slumpade händer i rad. Men på den näst lägsta stake'n har man gått lite plus på. Allt som allt är jag nöjd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
I princip alla större pokerspelare spelar på pokerstars eller full tilt. De skulle tappa allt för många viktiga spelare om det var riggat. De har en omsättning på över en miljard dollar årligen enligt Wall Street Journal http://www.wsj.com/articles/SB100014...93011807051422 Så du kan vara lugn ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast nu hände det direkt, väntade på big blind och det forstätter efter nästa hand därefter också 4 gånger.
Kanske bara jag som hamnat i en svacka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför ens spela om man är så paranoid? Liten risk att dom skulle hålla på med något sådant.
Dock finns det självklart "ligor" eller personer som kör med botar på poker och så. Själv fått en del förfrågningar från folk som vill köpa VPN med flera IP just för kunna köra flera konton samtidigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej nej, så paranoid är jag inte - man vill ju bara höra sig runt.
En så länge har jag bara gått plus så jag har inget att klaga på. Jag bara släpper lite på egna funderingar. Som sagt, vart nöjd med pokerstars. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har spelat en hel del på stars, grym klient och aldrig haft problem med utbetalningar. Går nästan alltid på ett par arbetsdagar. De är dessutom som sagt tidigare bra på att bekämpa bottar till skillnad från många av de mindre nätverken.
Senast redigerad av Jimmit den 2015-01-08 klockan 13:05 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
+1 på den. Jag har fått extra pengar ett par gånger på grund av att de upptäckt fuskande spelare vid de bord jag spelat. Nu var det dock rätt länge sedan jag spelade regelbundet.
![]() |
Svara |
|
|