FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Jag letar också efter något bra alternativ till Gserp (inte Wincher då alltså). Alla tips mottages tacksamt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag letar också efter annat verktyg nu. Någon som har bra erfarenheter av Serpbook? Är lite dyrt men verkar bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ni mycket att hålla koll på så rekommenderar jag Advanced Web Ranking.
advancedwebranking.com Kostar en slant men om man ska hålla reda på många domäner och sökord samt automatisera det hela så är det ett väldigt bra program. Det går att skapa egna rapporter med en stor mängd olika data. Finns i två varianter, en desktop (win+mac) och en i molnet. Jag kör desktop och den fungerar bra hela tiden och levererar rätt positioner. Går även att branda om programmet för leverans av rapporter till kunder osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
De har fina white label rapporter och jag tycker jag får en bra och snabb överblick. Fint att kategorisera domäner och sökord efter kunder. Priset för mig är ca en tiondel jämfört med Wincher (endast $79!) och de ger uttryckligen inte ut data till tredjepart: http://serpbook.com/tos. Var för mig en nobrainer. Känner även till ett annat svenskt SEO-bolag som bytte till SerpBook från Gserp och de är även sjukt nöjda. Enda lite negativa är att det är lite omständigt och krångligt att lägga in alla domäner och sökord för början. Senast redigerad av Jim_Westergren den 2014-09-19 klockan 20:50 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||