| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Hej,
Självklart beror det på om du hittar rätt köpare, men några faktorer: - Forum är inte lika hett nu som 2006, tyvärr. - Reseforum.org är den bästa tillgängliga domänen. - Ett plus att det finns en befintlig webbplats, även om innehållet är tunt. Hmm, med rätt köpare är nog inte 30.000 kronor (eller mer) omöjligt, men vill du sälja den snabbt (och inte har tur) tror jag snarare du kan räkna med runt 10.000 kr. Jag har inte haft tid att kika på motsvarande köp och det är naturligtvis en viktig faktor, så se detta som en gissning utifrån ofullständiga parametrar.
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Beror nog mer om hur många dagliga unika besökare, hur många aktiva medlemmar och hur mycket inkomster per månad.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Jag tror att 30k blir svårt men inte omöjligt, 10k låter mer sannolikt. Forum lär som kaptenen antydde knappast någon gång bli lika stort som det var för 10 år sedan så det kan vara dumt att vänta för länge på "rätt" köpare.
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|