FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena,
är det någon som känner till några bra gratissidor där man kan skapa snygga loggo till sin hemsida? Ha en bra dag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fiverr.com är kanske inte gratis men mkt prisvärt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Problemet med gratis didor och fiverr liknande kloner är att det är väldigt svårt att få en unik logo oftast så används stock photos
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Gäller programmering, gäller content writing, gäller fotografering, gäller webbdesign, gäller marknadsförning, gäller logotypdesign.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är inte så noga om någon annan har en liknande logga i en helt annan bransch. Jag behöver bara lite loggor till mina sidor på nätet. Att ha en unik logga till moderbolaget är en annan sak. Då kan det vara värt att betala lite för att få en...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är helt klart sant... samtidigt kan det vara bra att utnyttja gratistjänster ibland, när man egentligen inte behöver något super utan bara något som är bättre än att trixa i wordart.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Read Only
|
Jag känner lite grafiker som kan slänga ihop något, hojta till om du vill lägga lite pengar på det.
Tänk på att detta ska vara ditt brand i många år så det kan vara värt att lägga en slant. Om loggan ser B ut så finns det risk att folk tror att tjänsterna är B. Jag har haft min i över 10+ år ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|