Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


City networks kundtjänst verkar ha tagit semester

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-08-26, 08:52 #4
spajk spajk är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 637
spajk spajk är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 637
Hehe, hade ett problem med en domän jag köpte hos citynetwork här om dagen. Den registrerades aldrig och när jag pratade med supporten efter haft köplats i 10 minuter så skulle domänen reggas. Men det skulle ta två timmar. Väntade och ringde efter 6 timmar + 20 minuter i kö och den var fortfarande inte registrerad. Fick då veta att supporten hade bara skickat ut en ny faktura. Bad personen att regga då han kunde se transationsID'et men han bad mig skicka in ett kvitto på betalningen från mitt bankkonto. Sa nej för det kändes att det skulle ta år och dar innan ärendet löste sig. Det fick lösa sig genom att jag registrerade domänen hos en annan och Citynetwork fick bli skyldig mig pengar. Lite off topic men det jag vill få fram är att supporten har verkligen tagit semester. Känns även som supporten går i samma riktning som kontrollpanelen atomia, käpprätt åt helvete.
spajk är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017