FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Säljaren måste först godkänna budet (och välja om dom vill acceptera det direkt eller gå till auktion) innan mailet skickas ut, du kan messa mig i ett PM så kollar jag status på domänen. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag skickar.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
My bad! Jag hittade mejlet. Jag skall titta bättre nästa gång!
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen stor sak kanske men man kan komma till kassan och betala för domänen usa.info som är inaktiv och inte går att regga.
...om man ska leta buggar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag kan inte logga in på Missdomain. Jag har fått ett nytt lösenord skickat, men inte heller det verkar fungera. Gör jag något galet själv?
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Om du mot förmodan inte kommer in bara messa mig så fixar jag det! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Toppen! Tackar så mkt.
Ps. Ledsen för ett uteblivet utlovat mejl. Är tvungen att kolla en sak med revisorn. Jag har inte glömt det. ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nåt har kanske blivit galet, under fliken "Mina objekt" så dyker alla objekt man haft upp. Borde det inte bara vara de objekt man har till salu nu? (Tidigare "mina upplagda objekt")
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej, därför vi har "Status" där, jag kan be vår utvecklare kolla om man kan sortera efter "Aktuella Object" så man inte behöver se alla.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|