FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
AndersN - nej absolut inte ok. Önskar jag kan säga något mer än att problemen vi har haft har skapat extra långa köer i mailen under Juli och jag hoppas att vi betar av det här nu när vi är större styrka igen.
gotserved - bara nyfiken - du har bara sagt illa saker om oss - vare sig vi ha haft problem eller ej. Varför denna ilska mot oss? När det gäller Atomia så går det åt rätt håll. Jag förstår att det låter väldigt motsägande med tanke på senaste månadens problem vi har haft. Men det är, i mina ögon, en isolerad uppgradering som gått väldigt fel. Generellt sett tror jag vi kommer få så både bättre funktionalitet och bättre kvalitet. Onekligen har vi lite att tänka på innan nästa uppgradering för denna kan man bara klassa som katastrofal. Även om vi har fler saker att rätta så har vi kommit långt och jag räknar med att det mesta är löst här i augusti. Säger tack för det tålamodet de flesta har visat när vi har gått igenom denna uppgraderingen. Tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Alltså jag har eg. inte nått emot CN, dessutom är deras support djävligt vass när man väl kommer förbi 1:st-line, problemet är att man ofta fastnar där och bollas mellan olika personer på 1st line.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Önskar er all lycka till med de ev problem ni har just nu (tyvärr ej insatt exakt vad det gäller). Bara att ni tar er tid och svara i forumet visar att ni gör ert yttersta. Alla leverantörer har/kommer att ha sina problem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag tror nog dom flesta tycker detta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej verkligen inte - Det var fakta vilket vi tagit åt oss och gjort något åt. Om du läser den tråden så ser du liksom här hur besviken jag var på oss själva i den stunden. Sen att din egen site gick ner en vecka några dagar senare kanske fick dig en tänkare att oavsett uptime på din laptop så kan alla drabbas av problem vilket jag försöker säga med mitt föregående inlägg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men sånt förstår du nog inte ![]() Hade vi behövt göra det så hade vi haft redundant där, inte precis så att vi inte har kapaciteten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Äh, ta det med en nypa salt. Den killen har betett sig så sedan många år tillbaka. Minns hur han klagade på alla föreningar, förmodligen för han driver egen själv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Menar ni är ett av de större webbhotellen i Sverige och då borde man väl testa updates noggrant innan man patchar ut det i produktionen för att inte skapa dessa diskussioner som uppstått om er panel på sistone ? Binero har i vart fall ändrat sitt rykte rejält från incidenten med mailen som jag tror många kommer att tänka på länge till. Så där vill jag ge er en eloge. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Exakt varför felen uppträdde i livemiljön, men inte i testmiljön kan jag tyvärr inte svara på. Men det är ju något vi kommer titta på när väl allt är åtgärdat. //Johan Hedberg, City Network |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|