FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Behöver hjälp att hitta något jag sett innan men verkar omöjligt att hitta igen.
Helt enkelt att skapa android/iphone appar baserade på Google Maps. Apparna ska vara reklamfria och gå och publicera under eget namn så klart, annars inga andra krav. Någon som vet? Då det är flera kartor som ska göras om till Appar så hoppas jag slippa ha en utvecklare för uppgiften. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har inte sett det själv men blev lite nyfiken på vad det handlar om. Är det bara så att man väljer ut ett område och placerar ut platser m.m. och därefter gör om denna karta till en app som fungerar precis som Google Maps?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du har förstått det helt rätt tartareandesire.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Några kodsnuttar, som går att googla fram, så kan du få fram det i Titanium.
Är native inte ett krav kan du göra det i html och wrappa med Phonegap/Cordova. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Gav upp mitt letande =)
Vill ha det native då jag redan testat HTML5 som tyvärr inte flyter 100%. La till lite funktionskrav och utvecklade grunden själv med hjälp av kod på Googles githubkonto. Satt en kille på att vidareutveckla och snygga till UI. Om någon har liknande behov så kan jag dela koden så länge det inte är direkt konkurrerande till mitt koncept. Är byggt för att vem som helst enkelt kan byta ut namn, grafik och data som ska plottas ut. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|