FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För mig personligen så känns det här som en domän-inflation på marknaden. Man spottar ut massvis av ändelser och jag betvivlar att speciellt många av dom kommer till nytta.
Jag tror att de som kommer att ha nytta av dom är företag som KAN satsa på marknadsföring med hjälp av stora summor. Den stora grupp som ökar på statistiken för pre-reg och regisreringar är domainers och det är väl mellan dessa parter som jag gissar på att affärerna sker med. Som domainer förstår jag att man vill testa lyckan, eller rättare sagt, inte missa "guldchansen", men jag tror inte att vi kommer se några jätteprojekt på ändelserna. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ps. Jag gör precis som du antyder, dvs försöker plocka russinen ur kakan (de som finns till standardpris) och bygga upp en schysst domänportfölj. Hundra av domänerna lär jag inte ens förnya 2015. Ibland köper man dumheter (Senaste var för ett par dagar sedan med "Webl.ink" ![]()
Stängt ämne |
|
|