FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Låg och såsade framför vetenskapsprogram om universum och reflekterade inte direkt när programmet tog slut och de visade en "reklam/information" om att solen i Barcelona var 2ggr starkare en här just nu etc och att fler dog i hudcancer per år i swe en i trafiken och att man skulle tippsa vänner om solskyddsfaktor. De var från strålskyddsmyndigheten. Direkt efter kom ett suspekt "reklam" om nätmedecin och stod några tjonnar i en källare och gjorde medicin och med inslag av "är du en av dem som köper på nätet". Denna var från Tullverket.
Efter de kom jag på att de var SVT jag kollade på och blev förvånad av inslagen, men de räknas väll som viktig samhällsinformation och inte reklam. Men har jag missat de konceptet eller är de nytt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Anslagstavlan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Nu vet jag inte hur gammal du är, eller om det fortfarande visas, men det låter ju precis som gamla "Anslagstavlan": http://www.youtube.com/watch?v=PNJ1R_PYbN0
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
altruixm hann (som du ser) före...
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Är det anslagstavlan i ny skepnad tro ;-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Linus på linjen eller?
Edit, klart de måste varit anslagstavlan. Var sjukt långe sedan jag såg de där youtube klippet :-p Senast redigerad av BarateaU den 2014-05-16 klockan 19:35 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Det är inte statlig reklam, det är samhällsinformation från myndigheter och statliga verk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Jag säger som övriga, det är gamla "Anslagstavlan" ()samhällsinformation från myndigheter i ny tappning!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|