FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jaha, två Köln-domäner släppta i General Availability för en timme sedan ca: .COLOGNE och .KOELN Jag hade sju förbeställda men knep bara en: Explore.domänen (de andra var ungefär de bästa man kunde ha med domänen, så det var väntat att det skulle bli knepigt). Jag orkar inte söka fler (varken på engelska eller tyska) och tror faktiskt det blir svårt att hitta några bra. Någon annan som intresserade sig?
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Efter 15 timmar i GA: .KOELN gjorde hyfsat ifrån sig medan .COLOGNE floppade rejält. Ganska väntat.
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Så har den första .NYC-sajten sett dagens ljus: http://flo.nyc Hon är borgmästarens fru, dvs "First Lady of New York City"
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Som väntat så har .LONDON sålt som smör idag. Cirka 25.000 domäner på 12 timmar. Jag tror de redan i morgon har gått in top-10 bland de nya domänerna. Även .GLOBAL och .YOKOHAMA hamnade i General Availability idag. Jag knep bla Dance.global, 365.global, room.yokohama och hotelbooking.yokohama. Någon annan som intresserade sig?
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Satt just och nosade på .global just precis. Dom verkar ha sparat en del godbitar för sig själva, se typ tour.global & flight.global.
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade förbokat 3 london.
En fick jag inte och dom andra två står fortfarande som pending så det blir nog ingen. Funderade på striptease.london ett tag för den är ledig men hejdade mej ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Blev inga .global för min del. |
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
.GLOBAL är också en av de nya gTLD:erna som har allra mest förbokat under Landrush och Sunrise-stadierna.
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Man kan ju ha en sån här adress!
Vet inte om den duger för att regga domäner? Annars har man väl kompisar som bor i London. http://www.borderlinx.com/SE/en/ (eller om det var nån annan liknande som gäller i england, bara postade ett exempel) |
|||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |