FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har på senaste tid fått ett flertal erbjudanden på diverse domäner jag äger, det är på den nivån att jag är förvånad att jag fått två _brev_ hem där jag blivit erbjuden att släppa domänerna för ett visst pris. Tanken med den här tråden är att få er uppfattning om hur ni klassificerar, värderar dessa domännamn och vilken potential ni kan se i dessa domäner. Är buden jag har fått rimliga eller kommer dom att kunna gå för ett högre pris tror ni?
torrents [punkt] se => fått bud på >$4 000-7 500 USD (2 bud) intervju [punkt] nu => fått bud på >12 000 SEK (1 bud) ligga [punkt] nu => fått bud på 5 000-7 000 SEK (2 bud) proxy [punkt] nu => fått bud på 5 000 SEK (1 bud) erotik24 [punkt] se => inga bud hittills. Vad tycker ni? Senast redigerad av warlock den 2014-04-23 klockan 22:49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror att den som har lagt buden, har varit onykter
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har ligga.se och den drar in en del cash cash på enbart helt gratis typeins så ligga.nu borde vara värd åtminstone det bud du fått!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
torrents [punkt] se för $4 000-7 500 USD skulle jag sälja direkt.
Kidnappar tråden lite . - fått ett bud på min site . w w w. freespins (punkt) at - ca 12000kr är bjudet. Rimligt eller är den värd mer ? Väldigt svårt att värdera domäner . |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|