FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har ibland lite svårt att tänka utanför boxen och kanske även mäta med befintliga verktyg, som Google Analytics. Detta är nästan är ett "måste" med dessa nya domäner som ju ofta skall bilda slagkraftiga två eller tre-ords-fraser. Istället för att ha analyserat lite och försökt knipa "Freestock.photos" har jag oftast tänkt "Stock.photos" eller "Free.photos". Bara som ett exempel. Med lite mer fantasi (och hjälp av diverse verktyg) kan man få till riktigt slagkraftiga domäner. Som du tror jag att det kommer vara de som säljer sen. Inte bara "bra keyword + random avslut", som tyvärr jag själv har för många av.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-04-23 klockan 21:39 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Exempelvis hade ju dessa varit toppen:
Promo.codes, Voucher.codes, Promotion.codes, Freepromo.codes, Discount.codes etc. Men så långt tänkte inte jag. Förrän nu...
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja vi får se, internet kommer inte att bli sej likt framöver... typ om 5 år i alla fall.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-04-23 klockan 22:45 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|