FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har varit registerad i några år men inte får jag något svar heller.
Kan du åtminstone skriva vilken niche det är så man vet om det är intressant eller ej då en domän som drar in nån hundring är så extremt hemlig? ![]() Äh skit i det, du är registerad på wn så många år efter mig så du känns inte som en seriös säljare, tack ändå. Senast redigerad av Piraten den 2014-04-23 klockan 19:17 Anledning: orka... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Det handlar inte om att den omsätter någon hundrig och är extrem hemlig, eller om den drar in tusenlappen eller så, det är principen. Jag vet av av andra försäljningstrådar jag haft, att många bara är intresserade av URL. Jag skickar URL och all nödvändig info till ett par personer, sedan får jag inte ens ett PM tillbaka. Dessutom hade ni två kunnat skicka ett PM till mig. Piraten, du borde iaf avvaktat några timmar istället för att skriva i tråden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Köp nu pris: 2999 kr. En sajt med mycket potential. Gäller bara att få igång lite trafik till den bara så ska mer leads komma in än vad det gjort tidigare!
Väljer att inte ha ett slutdatum, så det är först till kvarn som gäller. När sajten säljs så skriver jag det i tråden förmodligen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför annonserar du inte ut den på blocket istället? Då har inte folk ngt annat val än att fråga via mail ;-)
Personligen anser jag att OM man nu skall annonsera på ett forum så skriver man ut relevant information. Varför skall folk sitta och slösa tid på att pmá dig om ngt dom kanske inte ens är intresserade av? Om jag säljer en bil så kan jag inte skriva "Bil säljes, maila för mer info" För dig kanske det är ett logiskt sätt att annonsera men om du tänker efter så får du fler svar av "rätt" köpare direkt om du skriver VAD du säljer. Sen ser jag ingen relevans mellan hur länge ngn har varit medlem på wn och hur många inlägg dom har skrivit, Jag kan skriva ihop 20.000 skitinlägg, Blir jag en bättre köpare då?? Tänk om, Tänk rätt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|