FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bara att bestrida den fakturan som kommer in. Denna kund är nog lite bitter över att firman inte gick som planerat och försöker få tillbaka lite pengar förmodligen, men din tid går inte att ta tillbaka och för att kunna kräva in dessa pengar skulle denna man behöva gå hela vägen till TR och där kommer du få rätt med 99,999%
Så lämna detta bakom dig och ignorera all post från det företaget, polisanmälan skulle nog passa fint om du orkar så du kan påvisa att du inte godkänner det sättet att hantera affären på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skrev tillbaka till kunden igår morse, mycket konkret och sakligt. Har ej ännu fått svar från kunden, så vet inte om det bådar gott eller dåligt
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|