| FAQ | 
| Kalender | 
|  2013-12-22, 14:21 | #11 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Hej, Personligen är jag svag för grov humor och satir, för visst rör det väl sig om ett försök till sådan?! I Sverige tycker jag att bland annat Aron Flam och Jonatan Unge levererar utmärkt grov satir. MEN, de (med flera) gör det i rollen som komiker. Däri ligger väl skillnaden. Som kommunikationschef på ett enormt internetföretag tycker jag man borde vara slipad, eller i varje fall inse risken/olämpligheten. 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2013-12-22, 15:30 | #12 | |||
| 
 | ||||
| Har WN som tidsfördriv | Citat: 
 Jag har en bekant som driver med sin egen CP-skada och är ofta väldigt grov, men jag skulle ändå akta mig för att på Twitter skriva något allmänt som kan uppfattas som kränkande för andra funktionshindrade eller rullstolsburna - även om han skulle skratta så han trillade ur rullstolen. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2013-12-22, 15:39 | #13 | |||
| 
 | ||||
| Bara ett inlägg till! | 

Då kanske hon ska skaffa sig ett privat Twitter-konto som hon delar med sina vänner. Det krävs väl ingen raketforskare för att förstå hur mycket man förknippas med sitt jobb, oavsett vem man är.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |