FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
nu är de online, men de va inte vackert.
Verkar köra samma tema som på directregister.com fast något ändrad design, samma funktioner. Senast redigerad av lyftkran den 2013-09-07 klockan 07:58 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Nunames är dåligt på banan.
Begär att få ut EPPkod och gör transfer till annan registrar. Om du inte fått EPPkoden efter fem dagar så vänder du dig till .SE så fixar de koden åt dig. Hade just ett sånt ärende. De fem dagarna går väldigt långsamt bara! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har samma problem, i fältet där man skall generera authcode står det "none". Mailat och inget svar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Bifoga vad du skrivit till nuvarande registrar och när du gjort det. Fem dagar ska ha gått, så skickar .SE ut EPPkoden till nuvarande ägare av domänen. Sen flyttar du domänen till någon registrar som du litar på och som reagerar. Här finns lista över svenska .nu registrarer https://www.iis.se/domaner/aterforsa...nu/?country=SE Detta gäller naturligtvis inte bara om registraren är nunames, utan det gäller generellt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Litar nog mest på mig själv om jag skall välja en registrar i listan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det löste sig någorlunda med nunames , jag lyckades få ut alla mina auth koder.
men där är en domän som de är registrar för men jag når den fortfarande inte i min kontrollpanel hos dem... har skrivit till supporten men ej fått svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är inne på 6e dagen nu när det gäller authcodes för de som jag får via deras kontrollpanel verkar inte fungera när det gäller en transfer från Nunames - Binero. Bara 1 av 5 fungerade. Har skrivit 1 post i deras interna support + 2 mail till dom men inget svar ännu.
Men om jag har förstått det rätt så kan jag alltså kontakta IIS och få hjälp av dom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |