FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Använd Loopia, där tar det inte sju dagar. Tycker inte heller det är något problem, i vilket läge kan man inte vänta någon dag? Det enda arbete man själv måste stå för är ju att skriva under en blankett och skicka in vilket går på högst någon minut?
![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nja, så enkelt är det inte. Hos det webbhotellet jag oftast använder mig av går överlåtelseprocessen till såhär:
Kontakta köparen för att få dennes kundnummer hos webbhotellet. Kontaktuppgifter behövs oxå. Sedan ska alla uppgifter matas in, därefter får man en blankett vilken man måste maila till den nye registranten. Denne måste då skriva ut, skriva under, scanna in och maila tillbaka blanketten. Sedan måste blanketten skrivas ut, scannas in och laddas upp av den avlämnande parten. Efter detta är gjort börjar väntetiden, man bör som avlämnade part hålla koll på hur lång tid processen tar för att man skall kunna se till att mottagande part till slut får sin domän. Jag är en vän av snabba affärer och jag följer gärna processen från start till mål så att jag sen kan släppa affären och ägna mig åt annat ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|