FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag söker en samarbetspartner till ett projekt som jag länge väntat på att köra igång. Känner dock att det är för stort mig att rodda själv, 2-3 personer är nog perfekt. Det är en tjänst/applikation till affärsverksamheter så som butiker, kiosker, varuhus m.m. Med mycket stor potential och relativt få bra konkurrenter. Tanken är att kunna erbjuda denna med webb som bas och tilläggshantering via mobilappar. De som går med i teamet bör leva efter mentaliteten, 3A: Användarvänligt, Användarvänligt, Användarvänligt. Jag söker en person som kan hjälpa mig med webbutvecklingen. (samt ev. en person som även kan utveckla appar m.m.) Vg. PM för mer information. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Fyll på med vem du själv är, vad du står för eller vad du har för erfarenhet så är det desto större chans att du får svar. Liksom det följer WNs regler. Tack.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har tidigare skapat diverse mindre och större webbapplikationer. Dock inte i storlek/ambition med detta projekt. Har god kunskap inom webbprogrammering, php, jquery ajax osv..
Behöver kort sagt någon som kan stötta upp och hjälpa mig driva projektet i alla led, inte bara programmering/design. Ytterligare, det skadar inte om du bor i Västra Sverige. Ekonomi: Det kan bli aktuellt att investera lite pengar i projektet,för alla parter... Något som du inte bör vara främmande för om du hoppar på. Senast redigerad av linus1 den 2013-11-28 klockan 20:46 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|