| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Nja, vad vi definierar som ekonomi respektive teknik är inte nödvändigtvis samma gränsdragning som alla våra kunder använder. Dessutom behöver vi ha en flexibel indelning så att vi lätt kan flytta ärenden mellan korgar när delproblem är lösta.
Så det är inte riktigt så enkelt. MVH Christer |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Det är ju det valet man gör i telefonsupporten också. Supporten bör vara fokuserad mot kunderna och inte er själva. Då känns det rimligt att låta de som vill välja göra detta. Det bör ändå bli färre fel på det viset än vid en automatisk filtrering av ärenden vilket det handlar om nu förmodar jag?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Det är aldrig de enkla valen som ställer till det, utan snarare ärenden i gränslandet eller med flera problem i ett ärende. Telefonsupport är lite en annan sak, eftersom det hanteras direkt, oavsett ärendets karaktär.
Vi har både en automatisk och en manuell taggning av ärenden. Men problemet du fick uppleva ska inte hända igen, det var fråga om en "barnsjukdom" med separeringen av olika typer av ärenden. MVH Christer |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Jo, men sådana ärenden bör väl ändå vara i klar minoritet hos er? Automatisk filtrering lär bli fel fler gånger än kundens medvetna val. Åtminstone så borde ni ha insett detta i förväg och testat filtreringen innan den används live - ett generellt tips inför större ingrepp i produktionsmiljön i framtiden.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Som jag sa har vi både en manuell och automatisk filtrering. Vi förlitar oss inte på ett enda system.
MVH Christer |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Om ni även fortsatt har en manuell filtrering så kan väl ändå kunder som vill få skicka rätt direkt?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#18 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Det är som jag sa en kombination av automatisk och manuell filtrering som inte fungerat perfekt, tyvärr. Vi ber om ursäkt för det.
MVH Christer |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#19 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-11-15 klockan 18:09 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#20 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Nej, tidigare gjordes varken manuell eller automatisk filtrering. Alla supportärenden var bara supportärenden. Så det handlar om att finslipa båda delar.
MVH Christer |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|