Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker aktiva facebooksidor

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-08-27, 22:15 #1
Zykick Zykick är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
Medlem

Standard Söker aktiva facebooksidor

Hej,

Söker nu lite facebooksidor som har mellan 20 000 till 50 000 likes som är ganska aktiva, behöver inte vara jätte aktiva men hör av dig så ser vi =)

Mvh
Zykick är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-27, 22:45 #2
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Du som äger The typical p12-sidan? Tänkte med tanke på att du uppger glassen.se som en av dina hemsidor. I så fall vill jag bara säga att ni smutsar ner totalt genom att göra som ni börjat med på sistone; Skriva en rolig historia för att sedan lägga ut en falsk länk man tydligen ska klicka på för att se hela historien, men istället kommer man till någon slumpmässig sida ni får någon krona för att man besöker.

Tråkigt att sånt sker. Tycker att alla som använder facebooksidor för att driva trafik till sina egna hemsidor med mera åtminstone ska uppvisa ett civiliserat uppförande för annars drabbas alla andra lika hårt av det dåliga uppförandet.
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-28, 11:25 #3
Medlem

Medlem

Hej Dakota,

Du må ha sätt olika inlägg hos sidan som du frågade om jag äger. Jag köper inlägg hos facebooksidor, en av dem är den! Något annat har jag inget att göra med. =)
Zykick är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-10-29, 12:36 #4
Gyllenflykt Gyllenflykt är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2011
Gyllenflykt Gyllenflykt är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Dakota Visa inlägg
Du som äger The typical p12-sidan? Tänkte med tanke på att du uppger glassen.se som en av dina hemsidor. I så fall vill jag bara säga att ni smutsar ner totalt genom att göra som ni börjat med på sistone; Skriva en rolig historia för att sedan lägga ut en falsk länk man tydligen ska klicka på för att se hela historien, men istället kommer man till någon slumpmässig sida ni får någon krona för att man besöker.

Tråkigt att sånt sker. Tycker att alla som använder facebooksidor för att driva trafik till sina egna hemsidor med mera åtminstone ska uppvisa ett civiliserat uppförande för annars drabbas alla andra lika hårt av det dåliga uppförandet.
Herregud, om det är någon som smutsar ner nu så är det du. Har du inte funderat på att ta detta via pm istället och kolla upp om det stämmer innan du börja slänga ut dig massa ord öppet..
Gyllenflykt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-10-29, 23:49 #5
Dakotas avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenflykt Visa inlägg
Herregud, om det är någon som smutsar ner nu så är det du. Har du inte funderat på att ta detta via pm istället och kolla upp om det stämmer innan du börja slänga ut dig massa ord öppet..
Haha... läs det du just skrev och fundera på varför du omotiverat bumpade en någon månad gammal tråd.. Nog för att jag kunde ha tagit det i PM, men du tänkte inte på att föregå med gott exempel eller? ..
Oläst 2013-10-31, 22:20 #6
Timi Timi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2011
Timi Timi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Dakota Visa inlägg
Haha... läs det du just skrev och fundera på varför du omotiverat bumpade en någon månad gammal tråd.. Nog för att jag kunde ha tagit det i PM, men du tänkte inte på att föregå med gott exempel eller? ..
Du är så sjukt sorlig, så mycket dubbemoral finns det inte ens.
Verkar som att du äger menoxia, hela facebook har spammats om din minecraft server i månader, på alla sidor som finns dvs. Så snälla, sluta upp med dubbelmoralen, innan du gör bort dig helt och hållet!
Timi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-10-31, 22:49 #7
Dakotas avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Timi Visa inlägg
Du är så sjukt sorlig, så mycket dubbemoral finns det inte ens.
Verkar som att du äger menoxia, hela facebook har spammats om din minecraft server i månader, på alla sidor som finns dvs. Så snälla, sluta upp med dubbelmoralen, innan du gör bort dig helt och hållet!
Helt sjukt att serverns hatare till och med sprider sig till detta överlag seriösa forum..

För det första så är det du säger ett oförskämt påstående utan någon som helst sanning, och du vet mycket väl om det själv. Har inte marknadsfört någon server på mina facebooksidor (som jag för övrigt i princip helt och hållet slutat syssla med på grund av tidsbrist) sedan serverns start vilket var för snart två år sedan. Och det var inte heller "på alla sidor dvs." som du fick ur dig utan ett enstaka i måttlig mängd Du bör knappast ens komma ihåg det, och i så fall är du riktigt långsint Försöker verkligen svara diplomatiskt nu.. men det är verkligen verkligen inte sant att det har "spammats i månader på hela facebook".

För det andra fyller ditt inlägg ingen funktion förutom att hata på mig då det jag syftade på, som visserligen inte hade något med TS att göra (har för mig att vi redde ut det via PM efter, och jag ber återigen om ursäkt för anklagelsen) är ren och skär scamming där man alltså skickade ut länkar systematiskt som inte ledde till det man påstod att det ledde till enbart i syfte att tjäna pengar. Något sådant har jag aldrig sysslat med och jag tror faktiskt, att om du kan bortse från att du av någon anledning inte gillar mig eller min server till och med kan hålla med om att det är fel.

Nu rekommenderar jag att en moderator låser denna tråd innan jag fortsätter att bidra till att den går helt off topic. Och jag önskar er alla en trevlig kväll.
Oläst 2013-11-01, 17:48 #8
mannberg98 mannberg98 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2013
mannberg98 mannberg98 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2013
Jag har en med 38k till salu
mannberg98 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017