FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Söker nu lite facebooksidor som har mellan 20 000 till 50 000 likes som är ganska aktiva, behöver inte vara jätte aktiva men hör av dig så ser vi =) Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du som äger The typical p12-sidan? Tänkte med tanke på att du uppger glassen.se som en av dina hemsidor. I så fall vill jag bara säga att ni smutsar ner totalt genom att göra som ni börjat med på sistone; Skriva en rolig historia för att sedan lägga ut en falsk länk man tydligen ska klicka på för att se hela historien, men istället kommer man till någon slumpmässig sida ni får någon krona för att man besöker.
Tråkigt att sånt sker. Tycker att alla som använder facebooksidor för att driva trafik till sina egna hemsidor med mera åtminstone ska uppvisa ett civiliserat uppförande för annars drabbas alla andra lika hårt av det dåliga uppförandet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Dakota,
Du må ha sätt olika inlägg hos sidan som du frågade om jag äger. Jag köper inlägg hos facebooksidor, en av dem är den! Något annat har jag inget att göra med. =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha... läs det du just skrev och fundera på varför du omotiverat bumpade en någon månad gammal tråd.. Nog för att jag kunde ha tagit det i PM, men du tänkte inte på att föregå med gott exempel eller? ..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Verkar som att du äger menoxia, hela facebook har spammats om din minecraft server i månader, på alla sidor som finns dvs. Så snälla, sluta upp med dubbelmoralen, innan du gör bort dig helt och hållet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
För det första så är det du säger ett oförskämt påstående utan någon som helst sanning, och du vet mycket väl om det själv. ![]() ![]() ![]() ![]() För det andra fyller ditt inlägg ingen funktion förutom att hata på mig då det jag syftade på, som visserligen inte hade något med TS att göra (har för mig att vi redde ut det via PM efter, och jag ber återigen om ursäkt för anklagelsen) är ren och skär scamming där man alltså skickade ut länkar systematiskt som inte ledde till det man påstod att det ledde till enbart i syfte att tjäna pengar. Något sådant har jag aldrig sysslat med och jag tror faktiskt, att om du kan bortse från att du av någon anledning inte gillar mig eller min server till och med kan hålla med om att det är fel. Nu rekommenderar jag att en moderator låser denna tråd innan jag fortsätter att bidra till att den går helt off topic. Och jag önskar er alla en trevlig kväll. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en med 38k till salu
|
||