Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Varför satsar inte svenska företag långsiktigt på sina affiliateprogram

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-10-26, 20:58 #2
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Visst är det så. Finns även andra problem kopplade till kortsiktighet. Affärsmodellen att lita till tredjepart och affiliateprogram är därför tveksam. Långsiktighet kräver kunskap och tillit. Ofta finns inte bevisen eller tilliten till dem inom organisationer för att det lönar sig på 2-6 månaders sikt att öka kontaktytor mot kunder. Exempelvis premieras ofta bara sista/tydligaste affiliaten i kedjan.
Björn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017