Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webbhotell, inga är bra?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-10-09, 18:57 #11
XtaAm XtaAm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 17
XtaAm XtaAm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 17
Citat:
Ursprungligen postat av alipang Visa inlägg
Kan det vara så att CMS:et loggar anslutningar med uppslagna adresser? Isåfall tror jag att de besökare som inte har namn på sitt ip-nummer kan få väldigt mycket längre svarstider.
Vet inte riktigt vad du menar. Med CMS menar du väl content management system, som i detta fallet skulle vara WP? Eller är detta nått annat jag har missat helt? :P Har aldrig hört CMS i annat sammanhang än det jag nämnde.

Oavsett vad så tror jag inte detta har något med ip-addresser eller liknande att göra. Då sidan är snabb ibland och superseg ibland (Med smma ip).
XtaAm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-10-09, 19:16 #12
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av XtaAm Visa inlägg
Vet inte riktigt vad du menar. Med CMS menar du väl content management system, som i detta fallet skulle vara WP? Eller är detta nått annat jag har missat helt? :P Har aldrig hört CMS i annat sammanhang än det jag nämnde.

Oavsett vad så tror jag inte detta har något med ip-addresser eller liknande att göra. Då sidan är snabb ibland och superseg ibland (Med smma ip).
Wordpress är ett CMS, världens största för att vara exakt!

Till topic: Jag testat ett flertal gånger idag och inte kunnat återskapat det tidigare. Dock nu ser jag att det är sega ladningstider och kikar man på testen andra gjort och postat här så ser vi det klart och tydligt.

Jag gör så att jag ser till att vi flyttar dig till en annan server så att sidan flyter på bra igen. Ber även tekniker se över just denna server så vi kan hitta vilka sidor det är som tynger ner den.

Hör av dig till mig om du undrar något över flytten via PM här bara!

Mvh Fredrik
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-10-09, 19:30 #13
XtaAm XtaAm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 17
XtaAm XtaAm är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 17
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Wordpress är ett CMS, världens största för att vara exakt!

Till topic: Jag testat ett flertal gånger idag och inte kunnat återskapat det tidigare. Dock nu ser jag att det är sega ladningstider och kikar man på testen andra gjort och postat här så ser vi det klart och tydligt.

Jag gör så att jag ser till att vi flyttar dig till en annan server så att sidan flyter på bra igen. Ber även tekniker se över just denna server så vi kan hitta vilka sidor det är som tynger ner den.

Hör av dig till mig om du undrar något över flytten via PM här bara!

Mvh Fredrik
Hehe måste bara klargöra att jag vet vad content management system var för något och vad wordpress är då jag använder det vardagligen. Tack för hjälpen och jag hoppas verkligen att detta löser sig.
XtaAm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-10-09, 19:35 #14
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av XtaAm Visa inlägg
Hehe måste bara klargöra att jag vet vad content management system var för något och vad wordpress är då jag använder det vardagligen. Tack för hjälpen och jag hoppas verkligen att detta löser sig.
Hehe kalas!

Jag hoppas det med, upplever du fortfarande problem sen så bara höra av dig till mig när du vill!
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017