FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tänkte nu se om de finns något intresse för domänerna:
Datumet. se Minecraftserver. nu Har även uppe två amatör sidor på dessa domäner och har därmed ett fåtal 3-8 besökare varje dag. Vissa dagar kan de dock vara 0. Dem sidorna kan fås med om man så vill det. Är du intresserad så lägg gärna ett bud här nedan. Påpekar redan nu att jag inte kommer acceptera något under hundralappen men, därefter är möjligt. Jag förbehåller mig också rätten att ta det bud jag känner för eller inte sälja alls. OBS! Säljs som privatperson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett bud på 200:- för minecraftserver .nu inkommet. Finns det någon mer intresserad så är det bara att lägga ett bud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Budet på minecraftserver .nu är nu uppe i 400:-
Ni som är intresserade får gärna skriva in ert intresse här nedan det underlättar en hel del, tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu när jag ändå är i farten så tänkte jag se efter intresset för pokr.nu Denna domän registrerade jag med tanke på att pokr kan likna ordet poker.
Och den säljs under samma villkor som ovanstående isåfall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har valt att behålla respektive domäner. Tackar ändå för visat intresse! Och mod kan nu stänga denna tråden eller hur ni gör.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Sjukt onödig tråd om du ändå inte tänkt sälja. Känns uppenbart att du bara vill öka trafiken sidorna?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|