| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Hej!
Vår ena leverantör har haft lite nätverksstrul under morgonen men det ska nu vara löst. Ska se över vad som gick fel hos oss för vi ska inte behöva bli drabbade på det sättet. Beklagar problemen. Mvh Jonny |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Varit nere två dygn.
Vem betalar förlorad trafik och förtjänst? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vaddå, GleSYS nere i två dygn? Jag tror snarare du menar att Adrecords server varit nere? För om GleSYS skulle legat nere i 2 dygn så skulle man hört talas om det... Så förtydliga gärna ditt påstående så inte folk missförstår. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://drift.glesys.se Men förstår dock inte att man klagar på Glesys i en tråd som handlar om Adrecord. Visst adrecord använder en och annan server hos glesys säkert men om man klagar på glesys så kanske det lämpar sig i en egen tråd |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Fel konto. Ta gärna bort denna.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|