FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej
Nu var det ett tag sen jag gjorde en uppdatering så jag tänkte passa på nu när vi kommit in i slutspurten av flera av våra undersökningar. Fast först och främst har vi lite nya kampanjer som gått live. Nya undersökningar: iPad undersökning (avslutas 1a oktober) PS4 undersökning (avslutas 1a oktober) Avslutningsundersökning (avslutas 1a oktober) Samtliga av ovanstående undersökningar har 1st page ersättning på 1 DKK, och sen ytterligare 11 DKK för genomförd undersökning. Övriga nya kampanjer: Naked Lips-kit Renew Life - First Cleanse Renew Life - Pure Biotic Premium Renew Life - Pure Cleanse Caredirect Immimarine CPO SE Caredirect Colustrom CPO SE Caredirect Curcumin CPO SE Som nämnt är vi inne i slutspurten på många av våra undersökningar vilket innebär att countdown klockor har blivit implementerade och man kan nu börja markandsföra dom som "sista chansen". Dessa avslutas den 1a oktober: iPad undersökning PS4 undersökning Avslutningsundersökning Shoppingundersökning HTC-undersökning Spa-undersökningen LED-TV undersökning Tänk på att det är lättare att få leads nu när det är slutspurt så ta tillfället i akt och marknadför så mycket som möjligt innan det är för sent. Vid frågor eller funderingar så är ni välkomna att kontakta mig. Mvh Jacob |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|