FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Shit. Förvånad över svaren i tråden. Själv var jag inte alls så nöjd med loopia. Omständig och krånglig kontrollpanel, frånvarande support när man talade med dem och jag upplevde faktiskt lite downtime. Detta var förvisso snart 2 år sedan och jag är kund hos city sedan dess. Kanske läget ser annorlunda ut idag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har loopia fixat problemen med att som hade namnservrarna i samma hall? Sist när det vart mörkt hos loopia så ramlade ju alla sidor som hade domäner där, inte bara dom som hade webbhotell. Jag gillar verkligen Loopia.se och köper gärna domäner där, men har alla viktiga sidor på egna NS:er
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tror vi alla är intresserade av att det förbättras då många kör dem för domän men sina webbhotell hos andra leverantörer och effekten blir stor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Är det så svårt att lägga en dns på en annan location? Jag kör själv 3 dns servrar, 2 i sverige och en utomlands på 3 olika locations. Jätteenkelt att sätta upp med cpanel DNSONLY. Om man bara kör bind så är det ju inte rocketsience att dela zonen till en annan location. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Mvh Loopia AB |
||