Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webmasters lika skeptiska överallt!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-08-23, 00:20 #1
ereboss avatar
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2011
Har WN som tidsfördriv
ereboss avatar

Ja du har helt rätt Dakota.
Det är okej om tradedoubler får % men om en grävmaskinist som inte kan något råkar få % så är det inte intressant.

Som tur är så funkar taktiken att synas iaf.
Om 10 webmasters blir sura och dömmer ut mej offentligt så blir 10 andra nyfikna och hittar affiliate länkarna.
Och domänerna jag lägger upp till salu är faktiskt dom som fungerar av mängder med sajter som jag lagt upp som inte ger en krona.
erebos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-23, 00:29 #2
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Citat:
Ursprungligen postat av erebos Visa inlägg
Ja du har helt rätt Dakota.
Det är okej om tradedoubler får % men om en grävmaskinist som inte kan något råkar få % så är det inte intressant.

Som tur är så funkar taktiken att synas iaf.
Om 10 webmasters blir sura och dömmer ut mej offentligt så blir 10 andra nyfikna och hittar affiliate länkarna.
Och domänerna jag lägger upp till salu är faktiskt dom som fungerar av mängder med sajter som jag lagt upp som inte ger en krona.
Ja det är ju det som är det roliga. I många fall kan en DF-sida vara mer lönsam än andra typer av sidor folk lägger upp till försäljning.

Jag får bilden av dig att det är precis som du själv beskriver. Du är bara en vanlig kille som inte pysslade så mycket med liknande saker innan du startade dina datingsidor och du har lyckats enormt. Det ger inspiration till mig själv att fortsätta försöka.

Jag tycker du borde börja blogga om dina sidor och projekt.
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-24, 10:46 #3
jakoobs avatar
jakoob jakoob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2007
jakoob jakoob är inte uppkopplad
Flitig postare
jakoobs avatar

Reg.datum: Jul 2007
Vad är din bästa försäljning av en DF sajt?
jakoob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-24, 12:14 #4
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
När man gör affärer måste man vara öppen och ärlig, men man måste givetvis inte avslöja sina affärshemligheter.

Men eftersom investeringar av den här typen ständigt drar till sig bedragare och bluffmakare samt att många är väldigt naiva (kan inte skilja på intäkt och vinst för att ta ett exempel, samt att många inte räknar lön som en kostnad) så är det sunt att vara skeptisk till alla hönor som värper guldägg.

Säljer man något så måste man vara uppriktig med säljarens motiv att sälja och förklara hur man tänkt att det ska fungera i framtiden.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-25, 21:20 #5
ereboss avatar
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv
ereboss avatar

Dakota- Jag kanske startar en blogg fast den tycker ni nog mest är en humorsajt är jag rädd
Jakoob- Bästa försäljningen på en sajt under en dag kanske ligger på 8 tusen. Oftast kollar jag statistik några dagar i veckan bara då jag sällan har tillgång till varken mobil eller internettäckning när jag jobbar långt ute i norska skogar med att bygga vägar eller nått. Runt 8 k har jag sett iaf!
Conny West har givetvis rätt.
Att avslöja allt kanske förstör mitt bakvända sätt att tjäna pengar om fler börjar göra samma sak. Man ska väl vara så unik som möjligt i sitt sätt att jobba för att kunna ha turen att lyckas bättre än de som gör som alla andra.
I det här fallet med white label så erbjuder ju alla exakt samma produkt fast med olika sätt att marknadsföra den på bara.
erebos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017