FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för kunskapsdelningen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Brallis AB (Brallis.se) som säljer skönhetsprodukter på nätet har även dragit igång en e-butik på adressen Smink.net. Lite intressant att de gör en satsning på [nyckelord].net och inte bara [fantasinamn/slanguttryck].se
![]() Tillägg: Hur Smink.net kommer att ranka på Google får framtiden utvisa, just nu position 28 på "smink" enligt gserp.se Senast redigerad av dannelito den 2013-08-16 klockan 14:42 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Den här tråden ligger förvisso i kategorin "sökmotoroptimering", men jag tänkte även på de tidigare inläggen om att det är bättre med en .se-domän för att bygga varumärke i Sverige. Just Smink.net satsar inte (enbart) på SEO, det var nämligen genom deras affiliateprogram på Tradedoubler som jag lade märke till dem ö h t. Det får en annan att börja fundera lite kring [nyckelord].net vs [nyckelord+annat].se eller [fantasinamn].se vad gäller att bygga svenskt varumärke ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|