Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Google AdSense - Vilket jäkla skit!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-07-09, 11:57 #1
Jontz Jontz är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2010
Jontz Jontz är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2010
Precis som nosnaj säger så är det att överdriva. Jag fick mitt konto avstängt för 5 år sedan, då var jag jävligt grinig på Google. I efterhand insåg jag att jag endast leverarat skit till dem. Sajterna var skit, trafiken var skit, annonsörerna var förmodligen missnöjda.

Efter det öppnade jag nytt konto och endast använt det på sajter som är hyfsat kvalitativa, och det har fungerat fint sen dess.

Citat:
Ursprungligen postat av nosnaj Visa inlägg
Jag har haft Adsense drygt 9 år utan problem, så att det är skit är att överdriva.
Tyvärr verkar folk hamna i kläm ibland, åtminstone när man bara får läsa ena sidans version...men Google tjänar ju inget på att stänga av t.ex. dig då pengarna går tillbaka till den som annonserat. Google snor ju inte åt sig de innestående pengarna om folk nu tror det.

Har du funderat både 1 och 2 gånger hur din sida såg ut, hur var annonsen till sidan utformat, hur har du placerat annonsera osv.
Skriv gärna vilken sida det avser så kan folk kanske ge lite råd om varför det skitit sig och vad du bör göra för att inte bli avstängd hos fler aktörer.
Jontz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017